2013. január 5., szombat

2-es lakás lakója

Néha előfordulnak megmagyarázhatatlan dolgok. Ilyen például az is, amikor látatlanban is megszeretek embereket. Nem tudom miért történik, néha "oka" sincsen, hiszen az ismeretségünk még elég friss, nem tudhatunk egymásról olyan sok mindent. Mégis érzem. Érzem, hogy valamiért vonz. Nem tudom megmagyarázni ezt a különös érzést, de azt hiszem, hogy nem is lehet. Talán előző életünkben találkoztunk már, vagy a lelkem akarja mindenáron maga mellett tudni a másikét.
Eddig 2 ilyen ember volt az életemben, persze mindkettő távol van és talán sosem jönnek majd elérhető közelségbe. Most rájöttem van még egy, egy blogos srác, aki akármikor szólal meg, bennem felragyog valami és még a szívem is mosolyogni kezd. Ezért mindenképpen hálás vagyok Neked. =)


6 megjegyzés:

  1. Milyen rejtélyes valaki. :)

    VálaszTörlés
  2. Egy bőr nélküli, ragyogó lélek és mosolygós szív együtt az én szememben szép látvány! Állandósuljon! :)

    A távolság szerencsére leküzdhető!

    VálaszTörlés
  3. Aha, már értem! :)

    VálaszTörlés
  4. az csak most tűnt fel, hogy mindhárom ember meleg =) mondtam, hogy csak velük kell barátkoznom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Extra porcukrot szórtál életünk sütijére! :)

      Kedves és figyelmes dolog ez tőled Szeretnivaló Timosz!

      Csóktömb!

      Törlés
    2. jaj te Poczok.. kezdesz zavarba hozni ezzel a sok kedves szóval =)
      Tsóközön

      Törlés